ورزشکاران پول‎ساز 2014؛ رونالدو و مسی در چه رتبه‎ای قرار دارند؟


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبسایت خبری باشگاه بارسلونا خوش آمدید..لطفا در وبلاگ و انجمن عضو شوید

نتیجه بازی بارسلونا - پارسنت ژرمن؟؟

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبسایت خبری باشگاه بارسلونا و آدرس bar3a.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 312
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 8
:: بازدید ماه : 205
:: بازدید سال : 1337
:: بازدید کلی : 26627

RSS

Powered By
loxblog.Com

ورزشکاران پول‎ساز 2014؛ رونالدو و مسی در چه رتبه‎ای قرار دارند؟
پنج شنبه 29 آبان 1393 ساعت 20:33 | بازدید : 149 | نوشته ‌شده به دست امیر روانبد | ( نظرات )

ورزشکاران پول‎ساز 2014؛ رونالدو و مسی در چه رتبه‎ای قرار دارند؟

1 – فلوید میودر / مشتزنی: 105 میلیون دلار

این قهرمان مشت‎زنی جهان را "میودر پولساز" هم می‎خوانند. میودر 37 ساله در سال 2014 فقط برای مبارزه با ساوئل آلوارز و مارکوس مایدانا در رینگ 105 میلیون دلار دریافت کرد. او یگانه ورزشکار سال است که مرز 100 میلیون دلار را پشت سر گذاشت. میودر از 1996 که پا به رینگ گذاشته حداقل 400 میلیون دلار کسب کرده. او قرارداد سی ماهه‎ای برای پخش شش بازی‎اش در رینگ در 2013 با شبکه تلویزیونی شو تایم امضا کرده است.

2 – کریستیانو رونالدو / فوتبال: 80 میلیون دلار

اولین فوتبالیست این سیاهه و بالاتر از همه جز یک نفر. با کمپانی‎های مختلف قراردادهای پرشماری منعقد کرده که میان‎شان کاسترول، هربالایف، کومانی، لامبرگینی، فراری، آرمانی، جیکوب اندکو شاخص هستند.

3- لی بران‎جیمز / بسکتبال: 72 میلیون دلار

این بسکتبالیست سیاه‎پوست 29 ساله باشگاه کلیولند کاوالیر ده بار به عنوان ستاره NBA انتخاب شده. ورزشکاری اهل خانه و خانواده است و وقتی در برنامه‎های تلویزیونی ظاهر می‎شود میلیون‎ها آمریکایی به تماشایش می‎نشینند. لی بران‎جیمز در کتاب‎ها، آثار مستند و کلیپ‎های تبلیغاتی پرشماری ظاهر شده.

4- لیونل مسی / فوتبال: 65 میلیون دلار

تا پارسال درآمد بیشتری از کریستیانو رونالدو داشت ولی حالا کمی از او عقب افتاده و با مسائل مالیاتی دست به گریبان شده. ولی در صف چهار ورزشکار اول قرار دارد و همه در همه جای دنیا از او کسب درآمد می‎کنند. نام او با برندهای پرشماری از جمله ژیلت، سامسونگ، ماسراتی و ترکیش ایرلاینز و کفش و لباس و بازی‎های کامپیوتری و نوشیدنی‎ها و خوردنی‎ها گره خورده.

5- کابی بریانت / بسکتبال: 62 میلیون دلار

وقتی در سن 34 سالگی و 104 روز پس از کسب رکورد 30000 امتیاز گذشت جوان‎ترین بسکتبالیستی بود که چنین رکوردی را ثبت کرد. او هنوز هم در 36 سالگی‎اش در لوس آنجلس لیکرز می‎درخشد. زندگی پرحاشیه خصوصی داشته، که تاثیر منفی بر درآمدهایش نداشته. یکی از قراردادهای بزرگش با شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز است. طرفدار باشگاه بارسلونا است و در چندین فیلم مستند و سینمایی برابر دوربین رفته.

6- تایگر وودز / گلف: 61 میلیون دلار

تایگر وودز 38 ساله که طی 12 سال همیشه مرد اول پول‎ساز ورزش جهان بوده از 2011 چندین رده پایین آمده که کارشناسان اقتصادی دلیل اصلی‎اش را رسوایی‎های زندگی خصوصی‎اش که رسانه‎ای شدند می‎دانند. چند اسپانسر شامل اکسنتور و  EA Sports قراردادشان را با او لغو کردند. با این وصف وودز کماکان در صف ده ورزشکار پول‎ساز جهان قرار دارد.

7- راجر فدرر /  تنیس: 56 میلیون دلار

برای خیلی‎ها این رباینده 17 گرن اسلم که پا به 33 سالگی گذاشته هم بهترین تنیسور تاریخ بشمار می‎رود و هم دوست داشتنی‎ترین ورزشکار عصر خود. او امسال فقط 5 میلیون دلار در داخل زمین‎های تنیس دریافت کرد و 51 میلیون از طریق کمپانی‎ها و اسپانسرها.

8- فیل میکلسن / گلف: 53 میلیون دلار

سوینگ‎هایش با دست چپ معرکه هستند، در حالی که راست دست بشمار می‎رود. میکلسن رکورد 700 هفته قرار گرفتن در صف ده گلف باز جهان را دارد. میکلسن در 44 سالگی بسر می‎برد و با چندین کمپانی در آمریکا، استرالیا و آسیای جنوب شرقی قراردادهای متعددی امضا کرده است.

9- رافائل نادال / تنیس: 46 میلیون دلار

"سلطان زمین‎های خاکی" - عنوانی که به او داده‎اند - در حال حاضر تنیسور سوم جهان بشمار می‎رود ولی دامنه محبوبیتش آن قدر بالا است که هنوز در صف پر درآمدها جای بگیرد. نادال اسپانیایی گفته خود را برای فتح گرند اسلم 15 در استرالیا آماده می‎کند. نام و چهره او را در ده‎ها برند تبلیغاتی می‎بینید و در کلیپ‎های موسیقی هم ظاهر شده.

10 - مت رایان / فوتبال آمریکایی: 44 میلیون دلار

او در این سیاهه یگانه نماینده فوتبال آمریکایی بشمار می‎رود. 29 ساله است و خوش‎رو و خوش برخورد. در تیم آتلانتا فالکونز بازی می‎کند و فقط برای 5 سال بازی در این باشگاه 105 میلیون دلار دریافت می‎کند.

نفرات بعدی

11 - مانی پاکیائو / مشت‎زنی

12 - زلاتان ایبراهیموویچ / فوتبال

13 - دریک رز / بسکتبال

14 - گرت بیل / فوتبال

15 - رادامل فالکائو / فوتبال

 16 - نیمار / فوتبال

17 - نواک یوکوویچ / تنیس

18 - متیو استافورد / فوتبال آمریکایی

19 - لوئیس همیلتن / اتوموبیلرانی

20 - کوین دورانت / بسکتبال

منبع: نشریه اقتصادی فوربس





:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: